Váltson e-számlára: spóroljon velünk

Felpörgettük elektronikus számlázás szolgáltatási akciónkat!

Minden igénylő jóváírást kap!

Rendelje meg az elektronikus számla szolgáltatást, és a következő havi számla végösszegéből egyszeri
jóváírást kap.
Ezen jóváírás mértéke az Ön által igénybe vett szolgáltatás előfizetői díján alapul:
1. Az Ön havi előfizetési díja 5000 Ft-ot nem meghaladó kategóriába esik ezért 500 Ft egyszeri jóváírást tudunk biztosítani e-számla választása esetén.
2. Az Ön havi előfizetési díja 5000 Ft-ot meghaladó kategóriába esik ezért 1000 Ft egyszeri jóváírást tudunk biztosítani e-számla választása esetén.

Nálunk a környezetünk mellett mindenki jól jár! Bízunk benne, hogy ezen törekvésünkkel Ön is egyetért!

Miért érdemes?

Időtakarékos. Nem kell a postán a csekkel sorban állnia, a számlákat és az igazolószelvényeket őrizgetnie, és nincsen szükség postai kézbesítési időre.

Gyors. Az elektronikus számla kiállítását követően pár perc múlva már láthatóvá válik elektronikus levelezésében, így a postai kézbesítésnél 3-5 nappal korábban megtekintheti.

Kényelmes. Az elkészült elektronikus számláját rendezheti csoportos beszedési megbízással, vagy internet bankon keresztül átutalással.

Egyenértékű a papírszámlával. Az elektronikus formában elkészült számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papírszámla, hivatalos ügyek intézéséhez ugyanúgy felhasználhatóak. Ügyfélszolgálatunkon bármikor visszakereshetőek, kérhetőek.

Környezetbarát megoldás, mivel nem használunk fel papírt a számlák nyomtatásához, nem küldünk postai csekket sem. Ezáltal minden, elektronikus számla szolgáltatást választó ügyfelünk hozzájárul környezetünk védelméhez. Így Ön is segít nekünk, hogy többet tehessünk környezetünkért.

A szolgáltatás használata díjmentes, csak egy elektronikus postafiókra van szüksége, megrendelése után nem küldünk postán több papír alapú számlát és sárga csekket!

Az Előfizető köteles a Szolgáltatót haladéktalanul tájékoztatni arról, ha e-mail címe, megváltozik, vagy a szolgáltatás céljára nem alkalmazható.

A számlájukat a regisztrációt követően legalább 1 éven keresztül elektronikus formában kapják.

Hogyan lehet Elektronikus számlára váltani?

Az Elektronikus számlát bármikor megrendelheti személyesen ügyfélszolgálati irodánkban a Békéscsaba, Jókai u. 23/7. (bejárat a Luther u. felől) alatt vagy írásban is megteheti, postai úton, aláírásával ellátva, ehhez csak nevét, az ügyfélszámát - amely 6 számjegyű és a számlájának a jobb felén a számlaküldési rubrika alatt található meg, valamint egy e-mail címet kell megadnia, ahova új számlája érkezik. Ezt követően Cégünk visszaigazolja, hogy számlázási rendszerünkben rögzítésre került az Ön által kért módosítás. Ezután a következő számlája már elektronikus postafiókjába érkezik.

Ha Ön 2015. január 1 - 2017. december 31-ig vált az elektronikus számla szolgáltatásra, akkor lehetősége van arra, hogy havi számlája végösszegéből előfizetési díja alapján egyszeri 500 Ft vagy 1000 Ft jóváírást kapjon. A jóváírás összege nem haladhatja meg a havi számla végösszegét.

Kérdése van? Ide kattintva felteheti.